BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink

Noble M600

Britanicii de la Noble incearca de ceva vreme sa puna un produs suficient de bun la masa supercarurilor. Si de fiecare data, cineva le reproseaza diverse chestii. Ba lipsa de performante, ba lipsa de manevrabilitate, poate lipsa de dotari si, de cele mai multe ori, aspectul usor anost pentru aceasta liga.

M600 si-a facut bine temele pe partea de performanta, amintind ca acesta are in varianta de 650 CP (450 si 550 CP optional) un raport putere/greutate mai bun decat Bugatti Veyron, la doar 1225 kg cat cantareste cand e gata de condus. Franele sunt ceramice, ABS nu exista iar cutia este o manuala clasica in 6 trepte. Si toate astea ne duc cu gandul la o masina pentru sofer. Pentru aia care pot, nu pentru cei care se simt.

Ajungem la capitolul Carbon, materialul preferat de o gramada de masini in ultima vreme. Carbon la exterior, la interior, sub capota, pe motor, deci in mare, cam peste tot. Negru glos, sau natur, sau chiar rosu, daca iti doresti. Noble M600 Carbon are "di tati". Bonus maxim, la interior ai un buton care cere multa atentie si gandire inainte de actionare. 99% din oameni il vor percepe ca pe un activator de rachete si asta fiindca asta este, preluat direct de pe un avion de vanatoare Tornado. Dar proiectantul, designerul si alti 2-3 oameni vor stii ca de acolo se decupleaza sistemele de control ale tractiunii. Adica...pana la urma, avand in vedere rezultatul final, tot ceva legat de o racheta este, nu?

Per total trebuie sa recunoasteti... parca incepe sa stea si el mai relaxat la intalnirea supercarurilor. Nu se mai simte ca varu' de la tara care, desi era destept, cu bun simt, muncit, puternic si rezistent, venea la nunta cu adidasi si trening Nike.